My life in pictures #8

Ik ging twee daagjes naar Amsterdam, ik hield een girlsnight met mijn vriendinnen, ik vierde mijn verjaardag en ging varen in een bootje. Kijk gezellig mee naar mijn week!


Maandag 22 augustus


Ik ging op weekend met mijn vriendje dus maandag moesten we heel vroeg op om de trein richting Amsterdam te pakken.


Rond een uur of één waren we aangekomen in ons hotel. We sliep in het Alp hotel. We hadden eerst wat gerust en rond half 4 namen we een tram naar de Dam en daar hadden we snel iets kleins gegeten.


I love Amsterdam! Ik vind het zo leuk om aan de grachten te zitten, zo gezellig!


Rond half 9 namen we een trein naar een Leidseplein om wat te gaan eten. We namen allebei spareribs en ze waren echt super lekker!

Dinsdag 23 augustus


Goodmorning Amsterdam!


We kregen een lekker ontbijtje in ons hotel en daarna checkten we uit.


We zijn eerst gaan shoppen in de Kalverstraat en daarna zijn we naar het Vondelpark gegaan. We hadden echt zoveel geluk met het weer!


Daarna gingen we weer naar het Leidseplein om wat te eten; een croque monsieur.


Daarna nog eventjes chillen aan het water en dan was het alweer tijd om richting het station te gaan, want rond 6 uur hadden we onze trein terug.


Om half 11 waren we weer thuis en gingen we nog even langst de frituur want we hadden nog geen avond eten gehad.

Woensdag 24 augustus


Lunch.


Woensdag was het girlsnight. Mijn twee nichtjes kwamen slapen en mijn stiefzusje was er ook bij. We hadden een zak marsmallows gekocht in het Kruidvat voor maar 1 euro en die zijn echt heerlijk!


Een lekkere kebabschotel als avond eten.

Donderdag 25 augustus


Ik ging samen met mijn stiefzusje naar Hasselt om wat te shoppen. Ik ging eigenlijk voor een nieuwe bikini en sandaaltjes, maar ik kom met heel andere dingen terug thuis. (typisch)


Macaroni met kaas en hesp. Zo lekker!

Vrijdag 26 augustus


Vrijdag avond vierde ik mijn verjaardag, maar veel mensen hadden op het laatste moment afgezegd waardoor ik dus drank teveel had. Daarom maar even dit op Snapchat gezet haha! Het was echt super leuk trouwens.

 Zaterdag 27 augustus


Zaterdag was er een ping pong toernooi bij kameraden en daar ging ik naartoe.

Zondag 28 augustus


Samen met mijn papa, stiefmama en stiefzusje ging ik in een bootje varen in Dinant. Ik had het npg nooit eerder gedaan, het was super gezellig!


Leuke huisjes.


Daarna gingen we eten in een restaurantje die er dichtbij was.


En op de terug weg stopten we nog bij een ijssalon, super lekker!

Liefs, Lara


Geef een reactie

