Shoplog: Topshop, Forever 21,…

In mijn vorige My life in pictures konden jullie zien dat ik twee dagen naar Amsterdam en een dagje naar Hasselt ben geweest. Natuurlijk heb ik weer wat spulletjes geshopt en die ga ik jullie vandaag laten zien!




Forever 21          €16

Een tijdje geleden kwam ik erachter dat de Forever 21 in Antwerpen gesloten was, dat vond ik echt zo jammer, want het is mijn lievelingswinkel! Maar ik was blij dat ik even in het filiaal in Amsterdam een kijkje kon nemen.


Forever 21          €11

Ik vind dit topje echt super mooi. Het is iets helemaal anders dan wat ik normaal draag, maar het printje vind ik zo leuk.


Topshop        €8

Topshop is ook een lievelingswinkel van mij geworden sinds ik er ben geweest in Londen, echt jammer dat wij geen filiaal hebben! Daar nam ik dit simpel topje mee, is altijd wel handig.


Topshop          €50

Toen ik in Londen was nam ik mijn eerste broek mee van Topshop, het Joni model. En wow, ik ben er echt verliefd op geworden. Geen enkele broek zit zo goed als deze van Topshop, dus daarom moest ik er nog wel één meenemen.


Primark          €4

Ik ben ook een dagje naar Hasselt geweest en daar kocht ik dit leuke vestje. 


Pull & Bear          €2

In de Pull & Bear hing een rek met allemaal kleding voor maar €2, er hingen zo veel mooie dingen bij dus ik was blij!



Pull & Bear          €2

Ik heb al veel van dit soort topjes, maar de achterkant vind ik echt prachtig. 


Pull & Bear          €2

Ik kan echt nooit genoeg krijgen van crop tops.


Pull & Bear          €2

De laatste tijd zag ik dit veel voorbij komen; gebreide crop tops. Ik vind het echt zo leuk maar ik wist niet zeker of ik dit wel echt zal dragen. Maar deze was maar €2 dus altijd het proberen waard toch?

Liefs, Lara

Een gedachte over “Shoplog: Topshop, Forever 21,…

Geef een reactie

