My life in pictures #9

In deze My life in pictures laat ik jullie mijn allerlaatste uurtjes van de vakantie zien en neem ik jullie mee in mijn eerste schooldagen. Een artikel boem vol met foto’s, dus bereid jullie al maar voor!


Maandag 29 augustus


Ik ging naar het gemeentehuis om mijn nieuwe pas te gaan halen.


In de namiddag had ik nog wat geleerd voor mijn theoretisch examen voor mijn rijbewijs. 


Late night snack. Vroeger lustte ik trouwens helemaal geen donuts, ik snap echt niet waarom want het is zo lekker!

Dinsdag 30 augustus


Dinsdag was het eindelijk zo ver, ik ging mijn theoretisch examen afleggen en ik ben geslaagd. Ik was zo blij!


Een lekkere hot dog om het te vieren!


En foto’s maken voor de shoplog die de volgende dag online kwam.


Ik ging voor de eerste keer in mijn leven sushi eten in Antwerpen en ik vond het heerlijk!


En daarna kwam mijn vriendje langst met een lekkere milkshake van de McDonalds.

Woensdag 31 augustus


Een slaatje van de Delhaize als lunch, niet echt voor herhaling vatbaar.


Als afsluiter van de vakantie ben ik met Debby nog even gaan genieten van onze laatste uurtjes aan de Watersnip.


’s Avonds zijn we lekker Italiaans gaan eten en daarna ben ik nog met mama naar de tennis geweest. En dat waren de laatste uurtjes van mijn vakantie.

Donderdag 1 september


En toen begon het saaie leventje weer. Mijn schoolleven is niet zo heel interessant dus ik weet niet of ik verder ga doen met de My life in pictures, maar we zullen zien hoe het gaat.


Ik moest van half 11 tot 12 naar school en daarna was ik vrij. Veel hebben we niet gedaan, we hebben onze agenda en onze opdrachten gekregen.


Ik wou al een hele tijd een scrapbook hebben, eindelijk kocht ik er één. Misschien is het wel leuk om er af en toe eens een artikel over online te zetten.


Ik ben mijn oude school, waar ik zat van het 1ste tot het 4de middelbaar, gaan bezoeken.


Ik heb een tweedehands fiets gaan kopen. De banden van mijn fiets gaan altijd zo snel stuk, ik weet niet hoe dat komt. Daarom ben ik maar een andere gaan halen.


En ik had weer eens patatje gemaakt. Dit keer op een stokje, dan plakken ze niet zo aan elkaar!

Vrijdag 2 september


We zijn met de hele klas gaan ontbijten in de Ikea.


Daara zijn we naar C-Mine in Genk gegaan waar we de opdracht kregen om een reportage te maken.


Terrasje doen. Het schoolleven is toch echt zo zwaar!


In Genk was er een heel mooi veld met allemaal zonnebloemen, heel erg fotogeniek!


Daarna stuurde mama me deze foto door! Jaaaa, eindelijk! 

In de avond ben frietjes gaan eten en iets met mijn nicht en vriendje op de tennis gaan drinken.


Sangria it is!!!

Zaterdag 3 september


Zaterdag ging ik dan voor de eerste keer echt op straat rijden. Het lukt echt al super goed!


Eindelijk begint het dansen weer. Ik had een repetitie omdat ik volgende week moet gaan optreden op een mijn happening, super leuk!


Na het dansen heb ik mezelf getrakteerd op lekkere Ben & Jerry’s.

Zondag 4 september


Zondag was een rustig dagje. ’s Middags ben ik naar mijn oma geweest en de rest van de dag heb ik besteed aan het kijken van Netflix. Ik ben begonnen aan een nieuwe serie; Scream. ’s Avonds ben ik lekker gaan eten bij mijn moeke.

Liefs, Lara

Geef een reactie

