Update #1

Het is weer een tijdje geleden dat er artikels online zijn gekomen op mijn blog en vandaag vertel ik jullie waarom.



De vakantie is al een tijdje voorbij en school is weer begonnen, dat wil zeggen dat ik wat minder tijd heb voor mijn blog. Hierdoor is het moeilijker om elke week een artikel online te krijgen, maar ik doe mijn best. Ik ga trouwens wel verder blijven doen met de wekelijkse My life in pictures, maar er waren probleempjes waardoor ik dit ook niet meer kon doen.

Mijn Macbook werkt al een hele tijd niet meer mee en ik krijg WordPress niet meer geopend waardoor ik geen artikelen meer kon schrijven via mijn laptop. Mijn iPhone 5S heeft het enkele weken geleden ook begeven waardoor ik mijn oude iPhone 4S moest gebruiken die echt ongelofelijk traag is. Dus artikelen online zetten met mijn iPhone was ook niet echt een optie.

Maar nu komt het goede nieuws! Ik ben gisteren een nieuwe iPhone gaan halen; de iPhone 6. Ik ben er echt super blij mee! Dus vanaf nu komt er dus weer wekelijks een My life in pictures en ik ga mijn best doen om ook weer elke woensdag een artikel online te zetten. Ik kan niet beloven dat het gaat lukken, maar ik doe mijn best!

Liefs,

Lara

Geef een reactie

