My life in pictures #11

Eindelijk weer een nieuwe My life in pictures. In mijn vorig artikeltje konden jullie leeen waarom het een tijdje rustig geweest is op mijn blog, maar ik ben er weer! Deze week heb ik geweldig nieuws gekregen, heb ik veel lekkers gegeten en ben ik naar de kermis gegaan.



Maandag 10 oktober

Ik heb helemaal geen foto’s van maandag. Ik was vertrokken naar school en voelde me helemaal niet goed dus ben ik terug naar huis gekomen en ben naar de dokter geweest. Ik had terug een maagontsteking terwijl ik het een week ervoor ook al had. Dus ik heb heel de dag vooral goed gerust.

Dinsdag 11 oktober


Dinsdag ben ik terug naar school gegaan en heb ik stillevens gefotografeerd in de studio en daarna nog analoge foto’s afgedrukt voor onze opdracht reportage.

Mijn nichtje had deze foto doorgestuurd van mijn mama en mij van een hele tijd geleden, super leuk haha!

Ik had me ingeschreven voor de TV-show Top Model Belgium. Ik dacht gewoon: yolo. Ik had totaal niet verwacht dat ik erbij zou zijn maar ik wou het gewoon proberen want het bleef maar in mijn hoofd zitten en anders ging ik er misschien spijt van krijgen. En gisteren kreeg ik een brief in de brievenbus dat ik geselecteerd ben. Ik was echt zo blij!!

Woensdag 12 oktober


Op school heb ik de foto’s bewerkt die ik de dag ervoor gemaakt heb.


We hadden woensdag een langere middagpauze doordat er een leerkracht afwezig was, dus zijn we naar de Zara gegaan. We hadden echt de meest marginale outfits meegenomen zodat Luna ze dan kon passen, super grappig haha.


Van Mobistar mocht ik een cadeautje uitkiezen en ik koos voor de retro blik met wafeltjes van Jules Destrooper. Die zijn echt ongelofelijk lekker!


En als avondeten brocollipurree met spekjes (een geweldige combinatie trouwens!) en worst.

Donderdag 13 oktober


Donderdag kwam er een pakketje aan, mijn iPhone hoesje! Jammer genoeg is hij tijdens de verzending kapot gegaan. Ik heb het bedrijf een mailtje gestuurd en ze hebben een nieuw exemplaar opgestuurd, super lief! Ik ga nog een artikel online zetten over het hoesje, want hij is echt super leuk.


Hotdoooog!

Vrijdag 14 oktober


Vrijdag had ik bijna mijn trein gemist ’s morgens, dus dat was een hoop gestress.


In de middag zijn we frietjes gaan eten in de PXL. Ik vind het zo leuk dat ze het meegeven in een pasta box, lekker veel is het ook.


’s Avonds modelopleiding in Antwerpen. En toen ik terug thuis kwam was ik stik op en ben ik meteen mijn bedje in gekropen.

Zaterdag 15 oktober


Zaterdag heb ik nog eens kunnen uitslapen, zo leuk. En voor de rest van de dag heb ik vooral voor school gewerkt.


’s Avonds ben ik bij mijn moeke en opa gaan eten, mijn tante en nonkel waren er ook, gezellig!


Er was kermis in ons dorp dus besloten mijn nicht en ik heel spontaan om er nog even naartoe te gaan. We hebben 6 ritjes in de botsauto’s gedaan en dat was het, maar het was echt leuk!

Zondag 16 oktober


Zondag avond ben ik samen met mijn moeke en opa naar de McDonalds gegaan. Nu ik dit zo terug zie heb ik er terug super veel zin in.


En bij moeke thuis heb ik nog dit lekkere ijsje gegeten. Het was de eerste keer dat ik het at en ik ben verliefd. Het is echt zo ongelofelijk lekker. Als je dit tegen komt in de winkel, probeer het!!

Liefs, Lara


Geef een reactie

