Boozy Cosmetics Pro Brush Dry Cleaner

Het moment wanneer je net een mooie ooglook aan het maken bent en dan geen schone kwast meer vind heeft iedereen wel al eens meegemaakt, heel irritant. Maar daar heeft Boozy Cosmetics een oplossing voor gevonden. En die oplossing ga ik jullie vandaag laten zien.




Toen ik hoorde van dit product geloofde ik er niet veel van dat het je kwast proper kon maken. Maar ik was benieuwd, dus moest ik het wel proberen. Maar eerlijk, veel had ik er niet van verwacht.


Toen ik het blikje open deed zag ik gewoon een schuur spons. Heb ik hier zoveel geld voor betaald? Dacht ik. Met gewoon een droge schuurspons kan je je kwasten toch helemaal niet schoon krijgen? Maar oké, ik wou het nog een kans geven.


Dit is de spons nog eens van dichtbij, nu kan je goed de textuur ervan zien.


Het is heel gemakkelijk. Je haalt de kwast over het oppervlak heen totdat er niets meer af komt. Dus dat deed ik dan maar. En na een paar keer over de spons heen en weer te gaan, was mijn kwast helemaal schoon. Het werkt dus echt! 

Ik voelde me al helemaal schuldig dat ik er zo negatief over dacht, want het is echt geweldig! Het maakt je kwasten zo makkelijk en snel terug schoon! Het is natuurlijk wel belangrijk om je kwasten nog te wassen met water en zeep, maar tussen de wasbeurten door is dit echt perfect. Dus ik kan het echt aanraden!

Boozy Cosmetics Pro Brush Dry Cleaner          €6,99

Liefs, Lara 

Geef een reactie

