My life in pictures #12

Deze week heb ik mijn opdrachten op school moeten afgeven, ben ik iets gaan drinken in een heel leuk tentje, heb ik 2 etentjes gehad en ben ik naar Antwerpen geweest voor een fotoshoot.





Maandag 17 oktober


Ik heb gewoon een dood normale saaie schooldag gehad dus daar heb ik geen foto’s van. Maar ’s avonds was mijn vriendje bij me en zijn we aan het kanaal gaan zitten en hebben we (mooie) foto’s gemaakt.

Dinsdag 18 oktober

Maandag heb ik mijn allerlaatste foto voor mijn opdrachten afgeprint. Dus ik was helemaal klaar voor mijn opdrachten, joepie!


’s Avonds na het dansen heb ik nog een kommetje corn flakes gegeten. Ik vind deze echt zo lekker!

Woensdag 19 oktober


Woensdag had ik asperge soep mee naar school in mijn thermofles van de Ikea. De laatste tijd pak ik vaak soep mee naar school en ik vind dat heerlijk met deze koude dagen.


Ik had 6 uur fotografie die dag en was al klaar met mijn opdrachten dus was ik wat naar kleding aan het kijken. Ik vind deze jas echt prachtig! Ik had hem al eens gepast in maat 38, maar die was echt te groot en ik leek er super breed in. Ik ga hem eens passen in maat 36 en ik hoop zo hard dat hij dan wel mooi zit, want ik vind hem echt super leuk!

Donderdag 20 oktober


In de middag zijn we hotdog gaan eten bij moeke, lekker!


Daarna ben ik samen met opa gaan auto rijden en dat lukt al super goed.


We namen even een tussenstop bij de Havana, een super leuke café/dansclub.


Daar dronk ik deze heerlijke warme chocomelk. Het enige voordeel aan de koude dagen is dat je warme chocomelk kan drinken! :)


Als avondeten at ik maccaroni.

Vrijdag 21 oktober


Vrijdag moest ik mijn foto’s afgeven en kreeg ik mijn punten.


’s Avonds kwam de familie van mijn stiefpapa zijn kant eten, omdat mijn stiefbroer een tijdje geleden jarig was. We aten gevulde patat met varkenshaasje, zo lekker!


En als dessert petit-beurre-taart. Maar er was ook nog kaastaart en mascarpone, maar met dit stuk had ik al meer dan genoeg.

Zaterdag 22 oktober


Selfie! Zaterdag kwam de andere kant van de familie eten voor mijn mama haar verjaardag. Ik vind het altijd wel leuk om dan net wat meer aandacht te besteden aan mijn outfit en make-up. En achteraf gebeurt er dan altijd een hele fotosessie aan selfies, haha.


Als voorgerecht aten we carpaccio.


Het hoofdgerecht ben ik vergeten vast te leggen. Maar dat was varkenshaasje met gebakken groentjes en krielpatatjes. En als dessert pannacotta met warme chocolade saus, mijn lievelingsdessert!

Zondag 23 oktober


Zondag was ik om 9 uur uit mijn bed omdat ik naar Antwerpen moest. Ik at dit lekkere chocobroodje op in de auto als ontbijt.


Ik had namelijk een test fotoshoot bij mijn modellenbureau. Ik was nummer 8, dus na ongeveer een uurtje was ik al terug naar huis.



Toen ik terug thuis was maakte ik een portfolio. Want ik ben op zoek naar een stage plaats dus moest ik een portfolio doorsturen met foto’s die ik gemaakt heb. 


Het avondeten waren restjes van de dagen ervoor met een glaasje wijn.

Liefs, Lara

Geef een reactie

