Save or Kill Tag

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens een tag heb gedaan op mijn blog. Een tijdje geleden werd ik genomineerd om deze tag te doen, dus dat zal ik vandaag dan maar eens doen!


1. Bedank de blogger die jou heeft genomineerd.

Ik ben genomineerd door Merle van girls-things.nl, een hele lieve meid van 20 jaar oud. Ze deelt haar blog samen met Eline. Ze schrijven artikeltjes over nail-art, beauty, lifestyle en nog veel andere dingen die ze leuk vinden. Neem zeker eens een kijkje op hun blog!

2. Beantwoord de vragen die de blogger voor jou bedacht heeft, waarbij je steeds kiest tussen twee keuzes.

Met wie zou je het liefst een dag doorbrengen: Gerard Joling of Gordon?

Ik ken ze beide niet, maar ik heb ze op internet opgezocht en dan ga ik voor Gordon. Hij is net wat jonger en hij ziet er echt grappig uit. 

Nooit meer slippers dragen of nooit meer je teennagels lakken?

Nooit meer slippers dragen. Eigenlijk draag ik ze zowiezo al niet, alleen maar sandaaltjes. En ik heb altijd wel een kleurtje op mijn teennagels zitten, zelfs in de winter.

Nooit meer make-up dragen of nooit meer naar de kapper gaan?

Nooit meer naar de kapper gaan. Ik ga meestal maar 1 keer per jaar, niet goed I know. Maar je kan dan altijd nog zelf je haar knippen, maar of dat er dan goed gaat uitzien weet ik niet.

Alles kunnen eten en nooit dik worden of de lotterij winnen?

Deze is moeilijk. Ik hou van eten en het liefst zou ik elke seconde van de dag willen eten, maar dat is niet echt goed voor mijn figuur. Maar de lotterij winnen is toch ook niet verkeert, ik denk toch dat ik dan daarvoor zou kiezen.

Gedachten kunnen lezen of op sommige momenten wanneer jij dat wilt onzichtbaar worden?

Ik vraag me soms echt wel eens af wat sommige mensen over me denken, dus dat zou super cool zijn als dat ging. Maar ik denk ook dat ik me dan vaak heel slecht zal voelen over wat ze denken. En onzichtbaar zijn lijkt me ook cool, dus ik ga voor dat.

Voor een dag ruilen met een jongen of voor een dag ruilen met een huisdier?

Voor een dag ruilen met een huisdier. Een jongen is ongeveer hetzelfde, alleen in een ander lichaam maar de rest is hetzelfde. Bij een dier is het helemaal anders en dan zou ik het liefst een kat willen zijn. Heel de dag luieren en eten, niet anders doen dan dat, geweldig toch.

Heel mooi kunnen zingen of heel goed een muziekinstrument kunnen spelen?

Ik zing best wel vaak, maar ik kan er helemaal niets van. Ik heb niet zoveel met muziekinstrumenten, dus ik ga voor heel mooi kunnen zingen.

Een niet zo knappe vriend maar wel super lief of een lekkerding maar hij is heel bot?

Een niet zo knappe vriend maar wel super lief. Ik zou het echt niet kunnen volhouden met een jongen die heel bot tegen me is. Ik ben echt iemand die veel aandacht nodig heeft, haha. Maar gelukkig is mijn vriendje het allebei :)

Een laptop waarvan de accu nooit leeg gaat of een mobiel die altijd bereik heeft?

Een laptop waarvan de accu nooit leeg gaat lijkt me zo handig, dus ik kies voor dat. Mijn iPhone heeft meestal altijd wel bereik, soms op de trein niet maar dat stoort me niet zo hard.

Een prinses of een zeemeermin zijn?

Een prinses zijn. Ik zou het niet zo leuk vinden om constant in het water te zitten met een staart. Een prinses is mooi en woont in een groot kasteel, dat zie ik nog wel zitten!

3. Nomineer een paar andere bloggers voor deze tag en vergeet de link naar hun blog niet.

Griet van A Beauty To Rock

Amber van milesawayfromwonderland

Saraya van Saraya’s BeautyBlog

Diana van A Pretty Beautiful Life

Jana van Beautytwist

4. Maak een lijstje van 10 meerkeuzevragen voor de genomineerden. 

  • Bij een ongeluk beide benen kwijtraken of beide armen kwijtraken?

  • Iemand zijn toekomst kunnen voorspellen of iemand zijn gedachten kunnen lezen?

  • Kaal zijn of veel te veel lichaamsbeharing hebben?

  • Altijd de waarheid moeten vertellen, maar dan ook echt altijd of altijd moeten liegen?

  • Je moeder betrappen op seks of zelf betrapt worden door je moeder?

  • Elke dag douchen met koud water of nooit meer je kleren mogen wassen?

  • Om de minuut moeten niezen of altijd de hik hebben?

  • Nooit meer mogen spreken of alles zeggen wat je denkt?

  • Een sneeuwpak dragen in de woestijn of een bikini dragen in de sneeuw?

  • Zou je liever 1,20 m zijn of 2,20 m zijn?

5. Breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie.

Ik heb een reactie geplaatst op de blog van de genomineerden. Ik vond het een super leuke tag en ik zou het nog wel eens willen doen. Jullie kunnen altijd meerkeuzevragen achter laten in de reacties en misschien maak iker wel een soort serie van. 

Laat ook zeker in de reacties achter wat jij zou kiezen van de meerkeuzevragen!

Liefs, Lara


Geef een reactie

