My life in pictures #13


Afgelopen week ging ik naar het ziekenhuis, heb ik mijn kamer eens goed opgeruimd en heb toen een heel leuk speeltje gevonden en ben ik nog eens gaan feesten.
Maandag 24 oktober


Maandag zat dit super leuke hoesje in de brievenbus. Benieuwd waar ik dit vandaan heb? Hou dan zeker mijn blog in de gaten want woensdag komt er een artikel van online!


Ik had maandag een dagje vrij. Ik at een lekker slaatje als middag maal.


Mijn vriendje had me mee uit eten genomen in Hasselt. Eerst waren we naar Genk gereden maar daar zat het vol en we wouden persé steppegras. Dus zijn we naar The Century in Hasselt gereden, echt een aanrader!

Dinsdag 25 oktober


We hadden niets meer te doen bij fotografie dus waren we wat op Youtube aan het kijken om ons bezig te houden.


Kippenschnitzel met aardappeltjes en een slaatje als avondeten.

Woensdag 26 oktober


Woensdag ochtend moest ik naar het ziekenhuis om naar de keel-neus-oor-arts te gaan. Ik heb heel veel last van keelontsteking en we hebben besloten om in januari mijn amandelen te laten trekken.


Daarna door naar de opticien. Nu dat ik aan het autorijden ben heb ik door dat ik een beetje slecht zie. Maar de opticien zei dat ik eens naar de oogarts moest omdat ik 2 keer heel verschillende sterktes was uitgekomen op de test.


Daarna weer even met opa auto rijden en we hadden weer een tussenstop bij de Havana gemaakt met lekkere chocolademelk!


’s Avonds aten we een lekkere ovenschotel.

Donderdag 27 oktober


Ik voelde me niet zo goed en bleef thuis van school. Als avondeten at ik frietjes, maar die vielen een beetje tegen.

Vrijdag 28 oktober


Vrijdag na school ging ik naar Antwerpen voor mijn modelopleiding. Daarna hadden we nog wat honger, dus gingen we ook nog rap langst de McDonalds.

Zaterdag 29 oktober


Het was nog eens hoog tijd om mijn kamer op te ruimen, dat heb ik zaterdag gedaan.


Ik had mijn nintendo terug gevonden, dus ik moest wel even een spelletje spelen.


’s Avonds ging ik naar een vriendin om voor te drinken, want we gingen naar een fuif.


En feesten maaar!!!

Zondag 30 oktober


’s Morgens at ik een wordtenbroodje, die was echt lekker!


’s Avonds hadden mijn vriendje en ik samen gekookt.
Liefs, Lara

Geef een reactie

