Goedkoopste hoesje ooit!

Ik hou van marble print en ik wou al een hele tijd een telefoon hoesje met een marble print, maar die zijn altijd zo duur! Toen ik dit hoesje zag werd ik meteen verliefd en de prijs ervan maakte me nog blijer! Zijn jullie benieuwd waar je dit hoesje van maar liefst €2,50 kan kopen? Lees dan verder!



Ik zag dit hoesje op Ali Express en ik moest hem wel hebben, voor €2,50 kon ik het niet laten dus ik bestelde hem meteen.

Normaal duurt het bij Ali Express best wel lang voor het product aankomt, maar hij was binnen 2 weken ongeveer al binnen, dus dat is best wel snel!


Het hoesje is op alle plaatsen waar knopjes zijn volledig open, zodat je er makkelijk aan kan, dat vind ik het fijnst.


Er is wel een klein nadeel aan het hoesje. De witte marble print word al snel wat geel, zoals je ziet op de foto. Maar met een beetje water krijg je het er zo af!

Ik ben heel erg tevreden over dit hoesje en al zeker om de prijs. Je kan het hoesje hier kopen.

Liefs, Lara

Geef een reactie

