My life in pictures #14

In deze My life in pictures laat ik jullie zien wat ik allemaal in de vakantie heb gedaan. Ik moest naar Bergen voor mijn eerste fotoshoot voor Top Model en ik ging een weekend naar Londen.


Maandag 31 oktober


Maandag was een lekker chill dagje, ik heb vooral genoten van mijn eerste echte vakantiedagje en heb veel Netflix gekeken.

Dinsdag 1 november


Ik vind deze bril echt zo leuk. Ik moet binnenkort een bril en ik ga voor zo een soort model gaan. Dit is een nepperd van Dresslink trouwens.


’s Avonds gingen we eten in Anwterpen bij Edo, normaal gaan we altijd naar Esaki, maar daar was geen plaats meer. Maar bij Edo was het ook echt heerlijk!

Hoe schattig zijn deze biefstukjes!

Daarna zijn we nog naar het station gegaan om Starbucks te halen.

Woensdag 2 november


En woensdag was de dag. Ik moest voor de eerste keer naar Bergen voor een fotoshoot en informatie voor Top Model Belgium. Het ging heel goed en het was echt super leuk!


Op de terug weg zagen we een mooie regenboog door de wolken gaan.

Donderdag 3 november

Van donderdag heb ik geen foto’s, maar mijn vriendje was blijven slapen en we hebben de film Hush gezien. Ik vond hem niet zo goed, ik had er wat meer van verwacht.

Vrijdag 4 november


Vrijdag bleef mijn vriendje weer slapen en we hadden samen gekookt.


Die avond hebben we weer een film gekeken; You’re Next. Ongeveer hetzelfde verhaal als Hush, de film die we donderdag hadden gekeken, maar deze vond ik een stuk beter.

Zaterdag 5 november


Zaterdag nacht ging de wekker al om half 4, want ik vertrok met mijn vriendje naar Londen. We gingen met de bus in de trein richting Folkestone. Op de foto hier boven kan je zien hoe de trein er vanbinnen uitzien, super raar eigenlijk.


Toen we in Londen aankwamen maakten we een boottocht over de Thames.


The Londen Eye! Ik ga nog een appart artikel online zetten over ons weekendje in Londen met meer foto’s.


Deze winkel is echt geweldig. Het is een speelgoed winkel maar het is echt zo ontzettend cool. De mensen die daar werken hebben echt een droomjob.


We sliepen in Hilton Gatwick en aten daar in het restaurant, er was een groot buffet met veel lekkere dingen.

Zondag 6 november


Typisch Engels ontbijt. Het was echt heerlijk!


En ronde twee.


Die dag zijn we naar Oxford Street gegaan en heb ik een jas gekocht ik de Primark en een brallette bij Victoria’s Secret en dan was het weer tijd om naar huis te gaan.

Liefs, Lara

Geef een reactie

