My life in pictures #15

Deze week heb ik wat leuke aankoopjes gedaan, heb ik een gezellige avond beleefd met mijn vriendinnetjes en heb ik een herfst wandeling gemaakt.



Maandag 7 november

We kwamen zondag nacht rond half 2 pas thuis van Londen dus ik was super moe de volgende dag. Daarom was ik niet naar school gegaan en heb ik de rest van de dag ook niet meer zoveel gedaan.

Dinsdag 8 november


Dinsdag op school heb ik mijn foto’s van Londen bewerkt. Deze foto’s ga ik nog eens in een artikeltje online zetten.


Kijk wat een mooie lucht!

Woensdag 9 november


Onze leekracht van zedenleer was afwezig dus we hadden een langere middagpauze en dat betekent: shoppen! We waren even de Primark binnen gegaan, maar ik heb niets gekocht.


Namiddag had ik 4 uur fotografie en heb ik 2 stillevens gemaakt.


Ik heb deze tas van Flora & Co besteld, maar hij is veel kleiner dan ik had verwacht en ik vind hem zo niet echt mooi, dus ik stuur hem terug.


Als avondeten aten we tagliatelle met broccoli en spek. Dat was echt lang geleden en het was heerlijk!

Donderdag 10 november


’s Middags gingen we hotdog eten bij mijn moeke, lekker!


Daarna ging ik auto rijden met mama.


’s Avonds ging ik naar papa en keek ik samen met mijn stiefzusje ‘Zo man zo vrouw’, echt zo een leuk programma. Wat voor gezicht trekt Jani hier trouwens!

Vrijdag 11 november


McDonalds!


Ik ging samen met mijn vriendinnen naar het Sint-Maartensvuur in Boekt, gezellig!

Zaterdag 12 november


Samen met mijn vriendje, mama, moeke en meter ging ik een wandeling maken in Bovy. Daarna zijn we ook nog gaan eten in De Koriander, maar daar ben ik vergeten foto’s van de maken.


Samen met mama en moeke ben ik eindelijk mijn nieuwe schoentjes gaan halen die ik al zo lang wou, joepie!


Dan nog even langst het Kruidvat en de Action en dit zijn mijn aankopen.


’s Avonds ben ik met mijn vriendje foto’s gaan maken voor een opdracht voor school.

Zondag 13 november


Zondag was een lekker luie dag en heb ik de hele tijd Youtube video’s gekeken.


’s Avonds aten we eend met wortelpurree. Het was de eerste keer dat ik eend at en het was niets voor mij. Het gedacht alleen al dat ik zo een schattig eendje op at, nee danku.

Liefs, Lara


Geef een reactie

