My life in pictures #16

Ik ben een tijdje weg geweest, maar ik ga terug mijn best doen om weer artikeltjes voor jullie te plaatsen! Vandaag heb ik een ‘My life in pictures’ voor jullie, veel leesplezier!


Woensdag 21 december


Van maandag en dinsdag heb ik geen foto’s, aangezien ik toen nog examens had. Woensdag had ik mijn laatste examen en daarna ben ik met mijn beste vriend naar de stad gegaan.


’s Avonds ben ik met mama naar de Kinepolis in Hasselt geweest en zijn we de film ‘The girl in the train’ gaan kijken. Ik had het boek al eerder gelezen, maar goed, want anders snaptte ik helemaal niets van de film. Ik vind hem wel ingewikkeld, maar als je het begrijpt is het wel een mooie film! Na de film ben ik ook nog op stap geweest om de vakantie goed in te zetten.

Donderdag 22 december


Donderdag ben ik met mama naar Eindhoven gegaan om te shoppen, dat was alweer een hele tijd geleden.


In de Etos ben ik de nieuwe Victoria’s Secret body mists tegen gekomen! Dit zijn de shower creams, ik weet het, maar dat had ik eerst nog niet door. Ik dacht dat het nog de body mists in hun oude verpakkingen waren.


En we zijn naar de KFC gegaan om te eten, dat is standaard bij ons als we naar Eindhoven gaan.


In de avond ben ik mijn rapport gaan halen en ik ben echt super blij met het resultaat! 

Vrijdag 23 december


Vrijdag moest ik nog een half dagje naar school en dan had ik officieel vakantie. We hadden eerst een ontbijtje met de hele afdeling van fotografie en daarna zijn we naar het cultureel centrum gegaan om naar een tentoonstelling te kijken.


Ik ben samen met mijn vriendje, mijn mama, mijn tante en nonkel naar Dimitri Vegas & Like Mike gegaan in het Sportpaleis in Antwerpen, het was echt helemaal geweldig!

Zaterdag 24 december


Zaterdag ben ik op het laatste moment nog wat cadeautjes gaan halen en ik had goed gescoord. 


Op kerstavond ben ik naar mijn oma en opa gegaan, heel de familie was er. We hebben fondue gegeten en hebben Just Dance gedaan en nog een leuk gezelschapsspelletje, super gezellig! Hierboven sta ik samen met mijn nichtje op de foto.

Zondag 25 december


En zondag was het Kerstmis!!! Ik vind het echt de leukste dag van het hele jaar, maar het is altij zo vlug voorbij. Ik vind het leuk om dan altijd wat uitgebreider mijn make-up te doen. 


Ik ben vergeten om foto’s te maken van de hapjes en de voorgerechtjes, maar het was allemaal super lekker. Als hoofdgerecht aten we kalkoen met een bruine sau met druiven en krokketjes. Het was heerlijk!


Na het hoofdgerecht was het tijd voor de pakjes, ik heb echt een heleboel leuke spulletjes gekregen, ik ben er echt super blij mee!


En om de avond af te sluiten, een dessertje. Chocolade moelleux met vanille ijs en wat fruitjes. En toen was het alweer voorbij.

Liefs, Lara

Geef een reactie

