What I’ve got for Christmas

Kerst is alweer voorbij. Ik heb het erg gezellig gehad met mijn familie en ik heb mijn buikje goed rond gegeten de afgelopen dagen. Ook heb ik veel leuke cadeautjes gekregen en die ga ik vandaag aan jullie laten zien!

img_0962

Van mijn vriendje heb ik dit super schattige teddybeertje gekregen.

img_0968

Op mijn kerst wishlist stond Just Dance 2017 en die heb ik gekregen van mijn tante. Ik vind Just Dance zo een leuk spel en ik heb er  al een aantal versies van. Maar de nieuwste versie moest ik natuurlijk ook weer hebben. Ik heb hem al gespeeld en ik vind het echt super tof!

img_5546-2

Dit schattige armbandje met een infinity teken heb ik van mijn mama gekregen. Het is een soort van vriendsschapsarmbandje, maar dan met je mama.

img_5548-2

Ik heb een gift card van MAC gekregen van mijn tante. Diva, een lipstick van MAC, staat al een hele tijd op mijn verlanglijstje, dus die ga ik binnenkort dan eindelijk halen. Als jullie nog leuke producten van MAC kennen die ik zeker eens moet proberen, laat het me dan zeker weten!

img_5552-2

Ik wou graag een nieuw dekbed, aangezien ik mijn ander dekbed net wat te klein vond. Dus ik kreeg deze van mama.

img_5553-2

Ik loop thuis altijd rond op blote voeten, maar nu in de winter is dat toch wat te koud, dus van mijn moeke kreeg ik deze sloefjes. Ze zijn super zacht en zitten echt heerlijk!

img_5555-2

Van mama kreeg ik nog een paar sloefjes, super leuk.

img_5562-2

Van mijn vriendje kreeg ik deze ketting met oorbelletjes, super lief!

img_5564-2

Deze virtual reality bril heb ik van mijn papa gekregen. Het is echt zo cool! Ik had er een video mee gekeken van een rit in een achtbaan en het leek net echt.

img_5565-2

Deze make-up organizer kreeg ik van mijn stiefmama. Ik wil super graag een grote, doorzichtige make-up organizer met grote laden, maar die zijn zo duur. Als iemand een goedkoper alternatief weet, laat het me weten, want ik wil het zo graag!

img_5566-2

Ik ben echt verslaafd aan deze Doritos bits en deze kreeg ik van mijn stiefzusje. Super grappig eigenlijk, want ik had deze ook voor haar gekocht.

img_5569-2

Ook kreeg ik een cadeaukaart van de H&M van mijn stiefzusje.

img_5572-2

Deze leuke nagellakjes kreeg ik van mijn stiefmama.

img_5573-2

En als laatste kreeg ik deze stijltang van mijn vriendje, best wel grappig eigenlijk. Ik was me aan het klaarmaken voor kerstavond en ik wou mijn haren stijlen met mijn oude stijltang. Net op dat moment deed hij het niet meer goed. Opeens zei mijn vriendje dat hij een stijltang bij had en ik snapte er niets van. Toen gaf hij mijn cadeautje af en het was dus deze stijltang, haha. Perfecte timing!

Ik ben super blij met alle cadeautjes die ik heb gekregen. Ik hoop dat jullie ook een hele leuke kerst gehad hebben en dat jullie ook zo blij zijn met de cadeautjes die jullie gekregen hebben.

Liefs, Lara

Geef een reactie

