My life in pictures #17

Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal in de tweede week van mijn kerstvakantie gedaan heb. Ik ben gaan skiën, ik ben gaan eten in mijn lievelingsrestaurant en ik ben met mijn vriendje naar Winterland in Hasselt geweest. Je kan hier ook een kleine review lezen over een product dat ik afgelopen tijd al goed heb kunnen gebruiken met dit koude weer. 


Maandag 2 januari


Ik wil jullie allereerst een heel gelukkig nieuwjaar vieren! Ik hoop dat jullie 2016 goed hebben kunnen afsluiten en dat 2017 goed begonnen is. Alvast verl geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar gewenst!

Maandag had ik mijn benen nog eens onthaard met de Allure Kristalpad. Ik had heb al een hele tijd niet meer gebruikt. Maar ik besefte weer dat ik hem wat meer moest gaan gebruiken, want het werkt echt super! Ik heb al eens eerder een review geschreven over de Kristalpad, die kan je hier lezen. 

Daarna smeerde ik mijn benen in met de Nutrifluid Melk van Avène. Ik heb deze toegestuurd gekregen van het bedrijf en ik ben er helemaal weg van. Het is een bodymilk voor de droge en gevoelige huid. Wat ik zo leuk vind aan deze bodymilk is dat hij direct in je huid trekt en je niet lang moet wachten tot hij volledig ingetrokken is. Ik ben er fan van! Voor een tube van 200ml betaal je €17,50.


’s Avonds at ik kippen schnitzel met purree en appelmoes.


We gingen nieuwjaar vieren bij mijn oma en de hele familie was er, super gezellig! Mijn nichtjes en ik hebben Jungle Speed gespeeld en we hebben mini pizza’s gegeten. Ik kende dit spel nog niet trouwens, maar het is echt leuk.

Dinsdag 3 januari


Ik ging met mama naar een stockverkoop van Arena Sport in Diest. Ik moest nog nieuwe ski spullen hebben aangezien ik de volgende dag ging skiën en ik binnenkort ook naar Oostenrijk ga om te skiën. Ik scoorde daar alleen een broek.


Daarna reden we nog door naar de Vatana om daar nog eens te kijken. Ik zag er deze prachtige skijas, maar ik heb hem niet meegenomen. Aangezien mama thuis nog een skijas heeft liggen die haar te klein is, die ik dan kan aandoen. Ik heb er wel skihandschoenen en -sokken gekocht.


Maccaroni als avondeten, jammie!!!


Ik ging nog eens bij mijn moeke slapen en die weet dat ik helemaal gek ben op Ben & Jerry’s Cookie Dough, dus deze pot stond daar op mij te wachten. En ik was happy.

Woensdag 4 januari


Woensdag ging ik skiën in Snowworld in Landgraaf. Het was een leuke maar heel vermoeiende dag en ik ben er zonder breuken vanaf gekomen. ;)


In het restaurant van Snowworld zelf, at ik deze mega grote schnitzel. Hij was super lekker, maar hij was net iets te groot dus ik kreeg het niet volledig op.


Après-skiën hoort er natuurlijk ook bij!

Donderdag 5 januari


Donderdag zag ik dat resto.be mijn foto op hun Instagram geplaatst hadden, super leuk.


’s Avonds at ik samen met mijn vriendje pizza. Maar ik vond deze eigenlijk helemaal niet zo lekker, hoe goed hij er ook uit ziet, dus hadden we van pizza geswitcht.


Tijdens het eten zag ik plots deze mooie lucht, dus daar moest ik wel even snel een foto van maken.

Vrijdag 6 januari


Vrijdag was een dag waar ik al een hele tijd naar uit keek. We gingen eten bij Esaki, een restaurant in Antwerpen. Het is niet zo maar een gewoon restaurant zoals iedereen het kent. Je krijgt een kaart en dan moet je op een papier aanduiden wat je allemaal wil en je krijgt 4 rondes. Dan geef je het papier af en brengen ze al het eten één voor één naar je toe. Ik vind het systeem heel leuk en het eten is echt heerlijk. Voor €25 kan je in de avond voor 2,5 uur lang genieten van al het lekkere eten. Zeker een aanrader!

Zaterdag 7 januari


De voorlaatste dag dat Winterland open was en mijn laatste ‘echte’ avond vakantie, dus moesten we er wel heen. Ik ging samen met mijn vriendje.


We hebben geschaatst, gedronken, lekkere dingen gegeten en ik heb een leuk cadeautje voor mijn tante gekocht voor nieuwjaar.

Zondag 8 januari 

Zondag gingen we eten bij mijn meter om nieuwjaar te vieren. Het was echt super lekker en heel gezellig! Een perfecte avond om mijn vakantie af te sluiten.

Liefs, Lara

Geef een reactie

