Het wondermiddel tegen puisten!

Ik heb al van mijn jonge jaren last van puistjes, ik vond het echt niet leuk en werd er best onzeker van. Al mijn vriendinnen hadden een mooie, egale huid en ik wou dat ook. Ik had al een heleboel producten geprobeerd om mijn puisten te verminderen, maar niks hielp, tot ik dit wondermiddel tegenkwam: TriAcnéal Expert van Avène.

IMG_1035

De dermatoloog had mij dit product aangeraden en je kan het gewoon bij de apotheek halen. De TriAcnéal Expert van Avène dient om hardnekkige onzuiverheden en restlittekens bij volwassenen te verzorgen.

Eigenschappen Avène TriAcnéal Expert:

  • tegen onzuiverheden: beperkt het risico op bacteriënproliferatie, beperkt roodheid en helpt het ontstaan van nieuwe puistjes te voorkomen.
  • exfoliërend: doet zwarte puntjes sneller verdwijnen en strijkt het huidoppervlak glad.
  • gladstrijkend: helpt restlittekens te doen vervagen en heeft een positief effect op huidveroudering.
  • verzachtend: werkt heerlijk verzachtend en anti-irriterend. TriAcnéal Expert is een romige crème die zich makkelijk laat uitstrijken en snel wordt geabsorbeerd. De huid is gehydrateerd en voelt heerlijk comfortabel aan.

IMG_1053

Dit is één pompje van de TriAcnéal Expert, genoeg voor het hele gezicht.

Hoe Avène TriAcnéal Expert gebruiken?

  • Breng de crème elke avond egaal aan op een gereinigde en droge huid.
  • Blijf uit de buurt van de ogen en de lippen.
  • Als je huid prikt, moet je het product slechts om de twee dagen aanbrengen.
  • Gebruik een aangepaste UV-bescherming als je regelmatig in de zon komt.
  • Het product is niet geschikt voor zwangere vrouwen.

Zoals ik jullie al verteld heb is dit echt een wondermiddel, het werkt zo goed bij mij! De dermatoloog zei dat ik het product 3 maanden moet gebruiken om pas een goed resultaat te zien. Bij mij duurde dat iets langer, ongeveer 4 maanden, maar het is het allemaal waard. De eerste week moest ik het product om de twee dagen aanbrengen zodat mijn huid eraan kan wennen, daarna mag je het elke avond aanbrengen. Ook een niet zo onbelangrijk punt is de geur. Niet dat ik helemaal weg ben van de geur, maar slecht is hij ook niet. Eénmaal aangebracht op de huid vervliegt hij alweer. Na het aanbrengen van de crème ziet mijn huid er ook egaler uit, maar dat maakt niet veel uit aangezien je het ’s avonds moet aanbrengen en dan toch gaat slapen.

IMG_7005

Dit was mijn huid in augustus 2015, voor ik de TriAcnéal Expert van Avène gebruikte. Ik moet zeggen dat het hier nog wel wat meeviel, ik had ergere dagen waar ik nog meer onzuiverheden had.

En nu, het moment waar we allemaal op wachten, haha!

IMG_1055

Zo ziet mijn huid er nu uit, in januari 2016, na het product ongeveer 4 maanden gebruikt te hebben. Een redelijk egale huid zonder onzuiverheden. Natuurlijk heb ik nog wel puistjes, maar echt veeeeeeel minder als eerst. Ik gebruikte vroeger foundation en concealer om dat allemaal weg te werken, maar nu gebruik ik alleen nog maar een beetje concealer. Soms zijn er zelfs dagen dat ik zonder make-up op mijn huid buiten durf te komen, wat ik eerst echt totaal niet durfde.

Dit product heeft heel mijn leven verandert zeg maar haha! Ik ben nog nooit zo enthousiast geweest over een product, dus ik moet het zeker met jullie delen. Dit artikel is ook helemaal niet gesponserd ofzo. Ik raad het echt aan iedereen aan!

Avène TriAcnéal Expert – €12,80

Liefs, Lara

 

 

 

 

 

 

Plaats een reactie